This website is using cookies - Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies.
Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί Ηλεκτρονικά Μπισκότα (Cookies). Ειδικοτερα μπισκότα με επικάλυψη σοκολάτας.
×
 x 

Το καλάθι σας είναι άδειο.

Be you...and be Unique...

Είσαι από τους ανθρώπους που θέλουν να ξεχωρίζουν ανάμεσα στους ανθρώπους που συναντάς καθημερινά;

Disoma² Clothing

A T-Shirt Can Never Be A Simple Clothing Item...

Disoma² Clothing...

A T-Shirt Can Never Be A Simple Clothing Item...

SEE ALL

From PM to AM...

#disoma2 #disoma2clothing #d2c Disoma2_clothing

# We Love HASHTAGS !!!

#disoma2clothing #disoma2_clothing #d2c #disoma2

Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής;
- Πληρωμή με αντικαταβολή, κατά την παράδοση στο χώρο σας. Με το σύστημα της αντικαταβολής σας δίνεται η δυνατότητα εξόφλησης με μετρητά κατά την παράδοση των προϊόντων της παραγγελίας σας στο χώρο σας. Η παράδοση πραγματοποιείται είτε με την εταιρεία courrier που συνεργάζεται η Disoma² Clothing, είτε με ίδια μεταφορικά μέσα της εταιρίας. Η δυνατότητα εξόφλησης με αντικαταβολή παρέχεται από την Disoma² Clothing με το κόστος των 4,00€ ευρώ για κάθε παραγγελία.
- Πληρωμη με PayPal
Για αγορές από 70€ και άνω τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ !

Ποιά είναι η διαδικασία αποστολής;
Η μεταφορά του εμπορεύματος θα πραγματοποιείται στην Ελλάδα από την Γενική Ταχυδρομική,GRCS, EasyMail, ενώ στις χώρες εκτός Ελλάδας από την TNT.
Η παράδοση του εμπορεύματος θα γίνεται εντός 3-4 ημερών από την παραγγελία του προϊόντος στην Ελλάδα (3-6 εργάσιμες ημέρες για τις απομακρυσμένες περιοχές). Όσες παραγγελίες καταχωρούνται μέχρι τις 12:30 (ώρα Ελλάδας), επεξεργάζονται από εμάς την ίδια ημέρα, ενώ πέραν αυτής της ώρας τις επεξεργαζόμαστε την επομένη. Όσες παραγγελίες καταχωρούνται την Παρασκευή μετά τις 12:30 (ώρα Ελλάδας) και καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, επεξεργάζονται τη Δευτέρα. Η διανομή των εμπορευμάτων μας στην Ελλάδα γίνεται από τις 9:00 μέχρι τις 18:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή και από τις 9:00 έως τις 15:00 το Σάββατο. Η διανομή των εμπορευμάτων μας στις χώρες εκτός Ελλάδας γίνεται καθημερινές και σε εργάσιμες ώρες της εκάστοτε χώρας.
Όταν το εμπόρευμα φύγει από εμάς, σας αποστέλλεται e-mail με το οποίο θα ενημερώνεστε ότι η παραγγελία σας είναι καθ’ οδόν και έχει συγκεκριμένο αριθμό αποστολής. Όταν το εμπόρευμα φτάσει στη διεύθυνση παραλαβής του θα σας ζητηθεί υπογραφή προκειμένου να παραδοθεί. Σε περίπτωση αποστολής του πωλούμενου προϊόντος στην δηλωθείσα από εσάς διεύθυνση και μη επιτυχούς παράδοσης του προϊόντος σε εσάς, τότε θα ακολουθείται η πολιτική παράδοσης που ισχύει ανά περίπτωση για την εκάστοτε εταιρεία courier.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας συστήνουμε να έρθετε σε επικοινωνία με την εκάστοτε εταιρεία courier μετά το πέρας της πρώτης ανεπιτυχούς παράδοσης, προκειμένου να διευκολυνθεί η παραλαβή του προϊόντος. Αν είστε εργαζόμενοι και δεν έχετε κάποιον να παραλάβει το προϊόν στο σπίτι σας, σας συστήνουμε να δηλώσετε τη διεύθυνση εργασίας σας ως τόπο παραλαβής του προϊόντος, καθώς τα εμπορεύματα μπορούν να παραδοθούν από τις 9:00 μέχρι τις 17:00, ώρες που πιθανότατα θα απουσιάζετε από την κατοικία σας.

Πού αλλού μπορώ να αγοράσω τα ρούχα σας;
Οι δημιουργίες της Disoma² Clothing διατίθενται αποκλειστικά μόνο από το www.disoma2.grwww.fightsports.gr και στο shop n shop Revolution Sound.

Μπορώ να επιστρέψω / αλλάξω κάποιο προιόν;
Αλλαγές δεν πραγματοποιούνται, καθώς κάθε προϊόν είναι μοναδικό και δημιουργείται σύμφωνα με τις επιλογές σας και ειδικά για εσάς. Βεβαιωθείτε για τα μεγέθη πριν πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας.

Πως εγγράφομαι για να λαμβάνω το newsletter της Disoma² Clothing;
Για να εγγραφείτε στο newsletter της εταιρείας, πατήστε Newsletter σε οποιαδήποτε σελίδα βρίσκεστε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και συμπληρώστε το email σας στην φόρμα. Η επιλογή Newsletter βρίσκεται στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας μας.

Τι είναι τα σταδία παραγγελίας;
Η κάθε παραγγελία περνάει από κάποια στάδια "καταστάσεις" τα οποία αναφέρονται αναλυτικά πιο κάτω:
- Υπό επεξεργασία
Η παραγγελία σου έχει καταχωρηθεί στο ηλεκτρονικό μας σύστημα.
- Επιβεβαιώθηκε
Η παραγγελία σου έχει προχωρήσει στο στάδιο της παραγωγής.
- Εστάλη
Η παραγγελία σου, εστάλη!
- Ακυρώθηκε
Για κάποιους λόγους, για τους όποιους θα ενημερωθείς μέσω email, η παραγγελία σου ακυρώθηκε.

Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
Η οποιαδήποτε παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί μέσα σε χρονικό διάστημα 24 ωρών από την ολοκλήρωσή της. Για να ακυρώσετε μία παραγγελία, ακολουθήστε τα εξής βήματα:
1. Κάντε ΚΛΙΚ στις ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ, στην ενότητα ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
2. Στο πεδίο ΘΕΜΑ συμπληρώστε με, "ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ".
3. Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και εισάγετε στην ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ τον αριθμό της παραγγελίας καθώς και του λόγους που θέλετε να ακυρώσετε.
ή καλεστε μας το συντομοτερο στο τηλ 698 116 07 30

Μπορώ να αποστείλω μια παραγγελία σαν δώρο;
Η εταιρεία μας σας δίνει τη δυνατότητα εφόσον το επιθυμείτε να αποστείλετε ένα προϊόν ως δώρο στη διεύθυνση την οποία εσείς θα μας υποδείξετε. Η διαδικασία αποστολής της παραγγελίας ως δώρο είναι η εξής: 
-Τοποθετείτε τα προϊόντα σας στο τελικό καλάθι αγορών.
-Κατά την διαδικασία συμπλήρωσης των στοιχείων έχετε την επιλογή να επιλέξετε ως διεύθυνση αποστολής μια διαφορετική από την διεύθυνση χρέωσης
-Συμπληρώνεται τα επιθυμητά στοιχεία και αποστέλλετε την παραγγελία σας.
-Το δέμα θα αποσταλλεί στην διεύθυνση αποστολής

Τι γίνετε σε περίπτωση καθυστέρησης της παραγγελίας;
Μπορείτε να ενημερωθείτε για το πού βρίσκεται το δέμα σας, μέσω του πληροφοριακού συστήματος της εκάστοτε εταιρείας courier και σύμφωνα με τον ειδικό αριθμό που σας έχει χορηγηθεί. Ωστόσο, η εκτέλεση της παραγγελίας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους: - Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας. - Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) επικοινωνία με το χρήστη (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία του, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία που έχει καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα. - Σε περιόδους στις οποίες λόγω του μεγάλου όγκου και των αυξημένων παραγγελιών η εταιρεία αδυνατεί να τηρήσει τις αυστηρές χρονικές προθεσμίες επεξεργασίας και αποστολής της παραγγελίας. Η Disoma² Clothing δεσμεύεται σε κάθε περίπτωση να καταβάλλει κάθε προσπάθεια προκειμένου να τηρηθούν οι ως άνω προθεσμίες χωρίς όμως να μπορεί να εγγυηθεί ότι αυτό θα καταστεί εφικτό. Σε κάθε περίπτωση, εφόσον δεν έχετε παραλάβει το προϊόν στα αναμενόμενα χρονικά πλαίσια, συνιστούμε να έρθετε αμέσως σε επικοινωνία με την εταιρεία μας, ώστε να ενημερωθείτε αναλυτικά για την πορεία της παραγγελίας σας και τους τυχόν λόγους καθυστέρησης εκτέλεσης αυτής. Η Disoma² Clothing θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή σας.

Τι γίνεται με τα προσωπικά μου δεδομένα;
Ποτέ και κανείς δεν θα έχει πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα πέρα από εμάς, που θα τα χρειαστούμε για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Ξέρουμε να κρατάμε μυστικά!

Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή να συμπληρώσετε την φόρμα στις ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ, στην ενότητα ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Τηλεφωνικώς καθημερινά 11:00 - 20:00 και Σάββατο 11:00 - 22:00 στο 698 11 60 730 ακόμα και με αποστολή SMS (οτι ωρα θελετε).
Ένας εκπρόσωπος μας θα ενημερωθεί άμεσα για το μήνυμα σας και θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατόν.

Είναι απαραίτητο να δημιουργήσω λογαριασμό για να μπορέσω να αγοράσω ένα προϊόν από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα;
Δεν είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε λογαριασμό για να μπορέσετε ν’ αγοράσετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Η διαδικασία αυτή θεωρείται προαιρετική και προτεινόμενη από την εταιρεία μας γιατί, σε διαφορετική περίπτωση, θα χρειάζεται κάθε φορά που κάνετε μια αγορά να συμπληρώνετε το σύνολο των στοιχείων σας.

Banner 2 Right

Δείτε ακόμα...

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

info@disoma2.gr                        

      698 11 60 730                                    

Επικοινωνήστε μαζί μας, για οποιαδήποτε πληροφορία.
Τηλεφωνικώς καθημερινά 11:00-20:00 και Σάββατο 11:00-22:00 και με αποστολή SMS.

Σε ενδιαφέρει

Θες να λαμβάνεις νέα, αποκλειστικές προσφορές και καινούργια προϊόντα? Γράψου στο Newsletter μας και θα σε κρατάμε ενήμερο.

H ονομασία Disoma² είναι κατοχυρωμένο εμπορικό σήμα και απαγορεύεται η χρήση τους χωρίς γραπτή άδεια. Αριθμός Μητρώου Πωλήσεων από απόσταση 30056/12

Προσφορές